Nunta verde

Anda-si-Paul-1686De-a lungul tineretii mele am visat ca orice fata propria nunta. Am observat ca usor usor de-a lungul timpului mi-am schimbat tot timpul ideea despre ea. Nunta s-a modulat in functie de cum am crescut, cum m-am dezvoltat ca adult si ca femeie in ultimul rand. Cred ca e foarte interesant daca vreau sa ma analizez pe mine, sa ma uit la ce nunta mi-am dorit. Am inceput ca si vis de la nunta de printesa, am trecut prin nunta care impresioneaza toti invitatii, nunta cea mai cea, nunta stilata, nunta shabby chic…si am ajuns in sfarsit la nunta “mea”. Povestea de azi insa nu e despre nunta mea, ci despre cateva idei pe care le am despre nunta…acum, ca femeia de azi, despre cum nunta ne reflecta ca persoane si ca si cuplu, dar mai ales, despre nunta unor prieteni foarte dragi care mi s-a parut o idee minunata pentru cei care vor sa se inspire.

Mi-au trebuit aproape 30 de ani, dar niciodata nu e prea tarziu ca sa privesc nunta ca pe o celebrare a iubirii. Chiar daca suntem de 3, 5 sau 10 ani impreuna, nunta nu trebuie sa fie un eveniment organizat perfect, ci un moment in care sa ma bucur la maxim de mine, de el si de NOI. Noi, cu povestea noastra si ce ceea ce am invatat impreuna unul de la celalalt.

E drept ca traim intr-o lume care fuge de romantism. Nu pare ca romanticismul se potriveste cu oamenii seriosi care am ajuns sa fim. Oamenii mari, cu planuri serioase de viitor, cariere urmarite cu atentie sa nu dea gres, cu viata organizata pas la pas, cu prea putina joaca si prea multe vise marete de alergat dupa, prea multe batalii de castigat. Asa cum exista copii care uita sa fie copii si invata de prea mici sa fie oameni mari, la fel exista si adulti care se grabesc sa devina “batrani”. Si in seriozitatea lor de batrani intelepti, uita sa se mai joace. Uita sa mai iubeasca cu pasiune, cu tandrete si mai ales uita sa iubeasca prin curiozitatea unui copil care descopera in fiecare moment minunea din cel de langa ei…si se bucura. Uita sa se bucure de cel langa ei. Cauta confortul, stabilitatea, implinirea, stalpul. Cauta balanta perfecta. Dar poate cateodata e bine sa mai renuntam la balanta asta. Sa aducem un pic de dezordine de copil. Un copil care nu urmareste nimic altceva decat sa se bucure. Nu se uita la rezultate perfecte, marete sau impresionante, se uita la mainile lui murdare de nisip si se bucura.

Asa ca as alege sa aduc intr-o nunta asta. Bucuria de copil si curajul de a-mi exprima si trai la maxim dragostea pentru cel de langa mine. Fara frici, fara intrebari sau dovezi de siguranta. Nunta nu e ca sa ne demonstram cat de siguri suntem ca vom ramane pana la adanci batraneti. Ca nu suntem. Niciunii. Dar ne pacalim ca suntem fiindca nu putem accepta ca nu am putea fi. Si nu conteaza asta. Cat ramanem, daca sigur ramanem. Chiar nu conteaza. Conteaza ca in momentul ala suntem pentru totdeauana. Conteaza ca din momentul acela se naste un infinit.

Aleg o nunta romantica si jucausa.

O nunta in care la primul dans vreau sa ne dansam iubirea, sensibilitatea, puterea, explorarea, curiozitatea. Nu vreau sa dansez rigiditatea si stresul unui moment in fata celorlalti. Vreau sa uit pentru cateva minute de toti si sa iubesc. Atat.

O nunta in care sa ma joc cu el ca si cand am construi un puzzle in doi. Sa ne bucuram de ideile noastre, de creativitatea si puterea noastra de a ne surprinde, de a ne descoperi. Cum facem zi de zi. Si acum aleg sa ma bucur la maxim de asta.

O nunta in care sa pot sa fiu eu, cea care sunt. Nu cea mai frumoasa, rafinata, carismatica. Doar eu. Nu vreau sa creez in acea rochie cea mai seducatoare ipostaza a mea. Vreau sa aduc in rochie pe cea care sunt, asa cum sunt. Sa traiesc la maxim feminitatea din mine, blandetea, delicatetea, iubirea, daruirea.

O nunta in care sa fim amandoi. La fel de prezenti. Pentru ca asa vreau sa fim si restul povestii noastre fara sfarsit. Pentru ca povestile nu au niciodata sfarsit.

1-Anda-si-Paul-2584Revenind la nunti “adevarate”, de cand am auzit ideea prietenilor mei cu nunta la Valea Verde am zis ca asta e o nunta pe gustul meu. Si chiar daca gusturile nu se discuta, cui poate sa ii displaca o nunta in natura, inconjurata de verde, intr-un foisor de lemn decorat cu globuri mari albe de sfoara care curg din tavan, cu mesele pe lung acompaniate de bancute simple de lemn, iar pe fetele de masa sta frumos aranjata panza facuta de bunica mirelui. Cum poate sa nu iti placa cand el o ia pe ea de la biserica cu bicicleta sub privirile vesele ale batranicilor din sat. Cum poate sa nu iti placa cand te bucuri de cerul plin de stele alaturi de un foc mare de tabara? Cum poate sa nu iti placa cand vezi o nunta in care cei doi si-au strans toata imaginatia, creativitatea, dedicarea si buna dispozitie?

Si pe langa atat de multe avantaje ale unei nunti facuta de doi iubitori de biciclete, sport si iarba verde, parca cel mai mult m-am bucurat ca locatia in sine te transpune in alta stare. O stare de veselie, de relaxare si liniste. Parca toata repeziciunea, lipsa de rabdare si fast forwardul au ramas la 7 kilometri de satul Cund. Acolo unde a inceput drumul neasfaltat.

Si ma bucur ca cei doi au avut curajul sa faca o nunta “their way” si nu neaparat “everybodys way”. Ca o gura de aer proaspat.

Anda-si-Paul-2206Le multumesc ca au avut curajul sa faca o nunta departe. Unde nici telefoanele nu au semnal. O nunta in aer liber.

Colaj Nunta 8Le multumesc pentrul micul dejun de a doua zi de la care nu as mai fi plecat. Cafea proaspata si alte bunatati acompaniate de Norah Jones in surdina si un soare care sa iti aduca aminte ca viata e parca mai frumoasa afara, nu inauntru.

Colaj Nunta 5Le multumesc pentru momentele atat de frumoase de la biserica in care m-am delectat de un nou mod de a purta mireasa: cu bicicleta! Dovada ca din pasiunile noastre si creativitate se nasc cele mai autentice si frumoase momente. Si dovada ca trebuie sa aducem cat mai des imaginatia, joaca si voia buna in viata noastra. Ca e timpul sa incepem sa ne bucuram cu noi si de noi si sa ne distram!

Anda-si-Paul-1216Le multumesc pentru decorul minunat de care s-au ocupat cu mainile si imaginatia lor.

Anda-si-Paul-1781Anda-si-Paul-1771Le multumesc pentru cuvintele frumoase de la inceputul petrecerii. Am simtit ca suntem toti un grup chiar daca multi nu ne stiam intre noi. Fiecare veniti din diverse parti ale tarii sau lumii sa ne bucuram de voi si cu voi.

Anda-si-Paul-2116

Anda-si-Paul-1768Si cel mai mult le multumesc pentru ca mi-au aratat ca nunta nu e doar un eveniment impecabil organizat si atat. Ca poate fi mult mai mult. Un joc in doi in care ne adunam ideile, parerile, ne emotionam, muncim, ne entuziasmam, cautam, cercetam, ne bucuram, incercam, ne imaginam, facem totul…in 2! Pentru ca asa am simtit eu ca a fost aceasta nunta: o nunta in doi cu multa creativitate, imaginatie, bucurie si…iubireeee!

Anda-si-Paul-0605Casa de piatra!

Anda-si-Paul-1068Anda-si-Paul-0368

Anda-si-Paul-0988aAnda-si-Paul-1877Anda-si-Paul-1844

Poze si de la be light. Mai sunt multe de vazut aici.

Daca ti-a placut citeste si:

Cand traim in doi

Cand traim in doi

Drumul spre intimitatea in doi nu trece numai prin pat

Drumul spre intimitatea in doi nu trece numai prin pat

Cearta pentru supa de pui

Cearta pentru supa de pui

One thought on “Nunta verde

Leave a Reply

