De vorba cu mine insami: Cand traim in doi

tumblr_lyzkf96Vyg1rophvuo1_500_largeIubesc cat de speciala e fiecare poveste de dragoste. Cat de unic e fiecare cuplu. E o creatie minunata, e o creatie a ei si a lui, doi oameni care pot fi cat se poate de diferiti, de asemanatori, dar niciodata la fel. Intr-un cuplu cream. Unii creaza magie, romantism, altii creaza prietenie si intelegere, altii munca in echipa si incredere. Unii creaza pentru cativa ani, creaza timp de o viata. Nu conteaza atat de mult ce cream cat si actul in sine. Toti cream ce avem nevoie. Da, unii ne cream drame si lectii de viata in timp ce altii isi creaza fericirea. Sunt convinsa ca fiecare “creatie” e ce au cele doua persoane nevoie in acel moment. Doua persoane care pastreaza in ele un milion de emotii si sentimente si frici si ganduri. Uneori ii judecam pe cei din jur: cuplul ala e cam plictisitor, ceilalti nu par facuti sa fie impreuna, cei de acolo nu au nimic in comun. Nu conteaza! Trebuie sa invatam sa apreciem diversitatea, sa nu mai judecam si sa punem totul in cutii pe care mai apoi le inchidem bine si scriem “NU” pe ele.
Povestea de azi e despre asta: despre a te bucura de diversitate, pentru a nu simti sa consideri ceva mai bun decat altceva, mai inteligent sau mai prost, mai important sau mai putin important, mai special sau mai putin special.
Am rugat cativa prieteni sa impartaseasca cate ceva din viata lor de cuplu. I-am rugat sa raspunda la cateva intrebari simple. Scopul nu e sa analizez cat de perfecte sunt aceste cupluri, dar sa arat cat de minunate sunt doar prin simpla lor diversitate. Unele cupluri sunt mai serioase, unele mai aventuroase, altele mai pasionale su altele mai pragmatice. Unele cauta jocul, altele vor sa contruiasca o viata impreuna, altele cauta fericirea, altele se cauta pe ele. Unele sunt mai deschise, in timp ce altele gasesc cai spre a se deschide. Sunt atatea si atatea combinatii. Toate unice, toate existand pentru un motiv.
Sunt sigura ca exista un motiv pentru care un EL si o EA aleg sa isi petreaca timpul impreuna, sa se iubeasca, sa descopere sau sa se descopere. Nu cred ca exista relatii gresite. Exista doar lectii neinvatate, neobservate. Dar care or sa vina din nou, pana cand vor fi invatate.
Si aici vine intrebarea: ce luam cu noi dintr-o relatie? Nu conteaza ca inca exista sau a fost. Vad o oportunitate fantastica in a-mi “confrunta” personalitatea cu a altcuiva intr-un balans intre individualitatile noastre ramanand separate si viata in 2. Un tango intre felul MEU de a iubi si felul LUI. Egoul meu versus egoul tau. Dependenta mea de tine versus nevoia ta de independenta. Feminitatea mea versus masculinitatea ta. Sau “masculinitatea” mea versus “feminitatea” ta. 🙂  Si lista poate sa continue.
  • Oglinda

tumblr_maodccMm291rvnbgvo1_500_large

Gandeste-te ca celalalt e o oglinda. Oglinda in care reflecti zi de zi ce urasti, ce iubesti, frica, teama, neincrederea, insecuritatea, nevoia de iubire, nevoia de control, nevoia de a avea dreptate, nevoia de a-l schimba pe cel de langa tine. Si la fel si pentru el. Un el, o ea si 2 oglinzi ale adevarului.

Tot ceea ce nu iti place la partnerul tau trezeste ceva in tine. Trebuie sa vezi ce trezeste. Schimba “e problema lui” cu “e problema mea”. Vezi ce iti zice. De multe ori insa nu vrem sa acceptam lucruri care nu ne plac ca fiind ale noastre. Dar tine numai de tine sa vezi ce e. Nu iti place cand celalalt te face sa te simti prost, incompetent sau nu indeajuns de bun, nu…cumva. Daca te uiti mai bine, tu esti cel care crede asta despre tine insuti. Nu partenerul tau, nu cei din jur. Cum am zis, nu e terapie mai buna decat o relatie pentru ca scoate din tine tot ceea ce nu vrei sa vezi, atat timp cat esti dispus sa faci ochii mari si sa vezi.

Incearca sa faci mici exercitii: vezi ce te enerveaza la partenerul tau si cauta acel ceva in tine. Il simti egoist…vezi daca nu esti si tu. De ce i-ai cere lui sa renunte la ceva ce nici tu nu poti? Esti gelos? Nu mai da vina pe celalalt si vezi daca nu si tu vrei sa ai curajul sa flirtezi cu cei din jur sau poate afli de unde vine nesiguranta ta. Nu cumva e nesiguranta de tine, si nu de el? Joaca-te cu cateva exercitii si incerca sa vezi ce te enerveaza zi de zi din alta perspectiva.

  • Rolurile

large232342

Cred (dar nu am crezut asa) ca este foarte important sa il iei pe cel de langa tine exact asa cum e. Nu incerca sa il imbunatatesti ca stii tu mai bine cum trebuie sa fie. E o diferenta intre a ne ajuta unul pe celalalt sa ne descoperim si in a-mi transforma partenerul in versiunea imbunatatita.

Nu il transforma in “partea mai buna din mine”, “partea care lipsea din mine”, nu in “salvatorul” meu, nu in “tatal” meu, nu in “copilul” de care trebuie sa am grija, nu in “mami”, “pisi”, “tontonel” si “pui”. Rolurile nu sunt noi.

Trateaza-ma ca un copil si voi ramane copil, acolo unde mi-e bine, unde e caldut si moale ca mami are grija de mine si nu trebuie sa fac nimic. Nu voi deveni o femeie/ barbat, ma voi ascunde in rol de copil care cere atentie. Ma pot rupe de feminitatea/ masculinitatea mea, pot pierde forta, curajul de a face.

Incearca sa faci totul in locul meu, ajuta-ma tot timpul si pot ramane o victima neajutorata care asteapta sa vina totul pe o farfurie de argint. Si nu voi crede niciodata ca “pot”.

E mai mult decat un simplu si dragalas joc de roluri. De exemplu: ma vad nu indeajuns de buna, urata, nu indeajuns de desteapta. Si partenerul meu imi spune tot timpul ca  sunt extraordinara. Ma face asta sa ma simt mai increzatoare si sa ma iubesc mai mult? Nu. Doar ma tine intr-un loc cald, ca sub aripa unei closti, unde eu cred in continuare ca sunt urata si neinteresanta dar slava domnului ca cel de langa mine nu ma vede asa.
Aici poti face diferenta, neasteptand ca cel din fata ta sa fie creatorul propriei fericiri, ci TU.
Rolurile pot fi foarte satisfacatoare si usoare, dar le lipseste ce e mai important…nu sunt noi.
  • Comunicarea

large54545

Toata lumea vorbeste despre marele secret al unui cuplu fericit si anume comunicarea. Eu cred ca mai avem muuuult pana la adevarata comunicare. Cred ca secretul fericirii in doi e sa ASCULTI, sa stii sa asculti. Nu stim sa facem asta. De fiecare data cand partenerul zice ceva noi deja ne formam in cap o idee si avem pregatite 10 raspunsuri. Nu asteptam, ne grabim sa raspundem si sa judecam. Nu cedam intr-o lupta. Daca te gandesti..ce conteaza cine are dreptate? Doar sunte noi doi, o familie, suntem unul chiar. Dar ne pasa. Ne pasa sa fim cel care are dreptate, sa fim cel care castiga. Sa fim cel mai bun.

Daca partenerul tau incearca sa iti zica ceva, chiar daca e de rau, chiar daca te critica sau se plange de tine…lasa-l sa vorbeasca fara sa il intrerupi si cel mai important incearca sa nu gandesti in timp ce el vorbeste (mda, foarte greu). Incearca sa iti opresti mintea si lasa spatiu cuvintelor lui. Daca vorbiti de ceva important, incearca sa vezi daca ai inteles corect ce vrea sa iti zica. De multe ori, e o distanta mare intre ceea ce zic si ceea ce vreau de fapt sa zic.
  • Deschiderea

dadasd

Cat de deschisi suntem in viata de cuplu? Cat de mult stie partenerul despre noi si cat din ceea ce vrem sa aratam? Unde e mai grea balanta?

Cate dintre noi femei nu am incercat sa aratam sexy, interesante, sa fim acele “bad girls that gets to hell”, sau inteligente, pline de cunostinte, de cariera si cu planuri marete de viitor, blande sau mai puternice? Si de cate ori nu am incercat sa ascundem de iubitii nostri lipsa de incredere in noi, frica de a fi abandonate, de nu fi indeajuns de bune pentru cel de langa noi, egiosmul, nevoia de control si cate si mai cate. De cate ori nu ne-a fost frica sa nu ne pierdem identitatea intr-o relatie si nu am stiut cum se face balansul intre a fi sufocant si a fi singur in 2. De cate ori nu ne-am ascuns corpurile sau partile care nu ne plac de cel de acasa? De cate ori nu ne-am ascunsa sanii prea mici sau burta prea mare?

Toate astea sunt ziduri si ziduri. Vrei sa descoperi mai multe despre tine? Nu e cale mai buna decat printr-o relatie. Pentru a te cunoaste mai bine trebuie sa lasi deoparte nevoia de a-l impresiona pe cel de acasa sau de a ascunde ce nu crezi ca e frumos. Trebuie sa lasi teama ca nu te va accepta asa cum esti fara acea imagine. Cred ca multe cupluri sunt de acord cand zic ca au inceput sa decopere intimitatea adevarata cand au renuntat sa se ascunda unul de celalalt in propria casa. Ca atunci cand au inceput sa se relaxeze alaturi de partener si au renuntat sa se ascunda intr-un rol, au inceput sa cladeasca o conexiune adevarata. Una reala. Nu una falsa bazata pe a cere si a da.

Lasa deoparte ce ar putea celalalt crede si traiate-ti viata, asa cum e ea. Nu perfecta. Nu cea mai buna. Nu cea mai interesanta. Dar A TA, personala, si cea mai potrivita pentru tine.
  • Ce conteaza pentru mine

tumblr_ldst9p7zy81qbt3wdo1_500_large

Cand incepeam o relatie, incercam sa vad cativa pasi inainte, sa programez viitorul sa fie ceea ce vreau eu, sa fiu in siguranta dar sa si fiu pregatita in caz ca lucrurile nu ies bine. Sa imi dau seama din timp daca cel cu care stau e “the one”, daca e apropae de idealul meu. Pas cu pas am inteles ca cel mai bine pentru mine e sa nu ma gandesc la viitor. Sa il las sa vina cand vrea si sa nu mai stau cu ochii pe el ca o bufnita. Ceea ce conteaza pentru mine e ceea ce am acum cu cel de langa mine. Fara etichete, fara pret mai mare sau mai mic. Ma bucur de el si de noi oricum ar fi. Ma bucur de unicitatea a ceea ce suntem impreuna. Ce conteaza e acum si nu ceea ce ar putea fi in 10, 20 sau 50 de ani. Poate nu suna foarte intelept, dar ma ajuta enorm. Ma ajuta sa ma bucur fara sa IL programez  ca viitorul sot perfect sau viitorul tata perfect al copiilor mei. Fara a pune o mare si fictiva responsabilitate pe umerii lui. Ma ajuta sa fiu exact asa cum simt sa fiu fara sa il accept asa cum e fara presiunea viitorului programat sa fie perfect.

Cand asteptam un viitor maret, una din greselile pe care le facem este sa cerem acelui viitor sa fie perfect. Sa gasim sotul perfect, jumatatea, cel mai bun partener. Si cand avem ceva ce cu siguranta e ce avem nevoie in acel moment (altfel nu am fi impreuna in acea experienta) incepem sa comparam cu acel asteptat viitor si nu ne place, ii gasim “bug-uri” sau si mai rau, incercam sa transformam, sa IL transformam in ceea ce credem ca vrem. Este greu sa nu te astepti la ce e mai bun, sa nu lupti pentru asta chiar, sa nu vrei sa fii in cea mai deosebita si minunata poveste de dragoste sau sa ai langa tine cel mai bun partener care ar putea exista pe lumea asta. Din nefericire, exact sub scutul asta se afla mult cautata fericire.

  • Si acum..povestile 🙂

Le multumesc mult celor care au contribuit, care au avut curajul sa impartaseasca cu mine ce simt pentru cel de langa ei.

  • Povestea  nr. 1
tumblr_ly2giqf74k1rne5doo1_500_large
Un cuplu foarte drag mie a inceput descrierea asa: “Daca m-ar fi pus cineva sa descriu cum va fi cel cu care ma voi marita as fi facut o descriere departe de realitatea de acum. Dar concluzia e: cu bune si rele, ce avem acum este ceea ce avem nevoie. Ce va fi in ani insa, numai Dumenezeu stie.”
Cand ne-am cunoscut?
Amandoi: Ne-am cunoscut in sept 2007 si am fost colegi. Suntem un cuplu din  februarie 2010
De ce il/o iubesc?
EA: Pentru ca are cel mai bun suflet
EL: Pentru ca ma face fericit prin simpla ei prezenta
De ce il/o “urasc”? :))
EA: Pentru ca de multe ori refuza sa gandeasca singur si lasa lucrurile in grija mea
EL: O “urasc” pentru ca uneori nu ma lasa sa ma joc ps3 cat vreau eu
Cum as defini cuplul nostru?
EA: Cuplu, prieteni si surogat de mama/tata uneori o relatie bazata pe iubire, incredere deplina si respect reciproc
EL: O relatie bazata pe iubire, incredere deplina si respect reciproc
Ce e important pentru NOI?
EA: Sa pastram ce avem.
EL: Sa avem grija unul de celalalt
Ce ne place sa facem impreuna?
EA: Sa lenevim. ne pricepem de minune sa lenevim impreuna.
EL: Sa ne jucam pe ps3
Ce ne place sa facem separat?
EA: (Claudiu : sa mai leneveasca putin) Eu : sa citesc
EL: Sa ma uit la meciuri cu baietii, sa isi bea cafeaua cu mama ei
Ce am descoperit IMPREUNA?
EAMulte lucruri mici, pe care mi-e greu sa le enumar separat, dar stiu ca alcatuiesc the bigger picture.
EL: Valea doftanei 🙂 , superb loc
  • Povestea  nr.2
tumblr_mf5dcgOj0S1r9hoaho1_500_large
Cand ne-am cunoscut?
EA: Ne-am cunoscut acum jumatate de an  ;  La o petrecere  printr-o prietena comuna…A avut o replica memorabila ” Apreciez ca la varsta ta te-ai apucat de cursuri de PhotoShop (e mai mic cu doi ani ;))) si cand am auzit asta l-am trimis la culcare ca e prea tarziu pentru el sa stea la petrecere ;))
EL: Ne-am cunoscut acum 6 luni jumatate la o petrecere Aperol 🙂 . Am fost invitat de o prietena comuna si aceasta ne-a facut cunostinta.
De ce il/o iubesc?
EA: Pentru ca e “uracila” si morocanila :)))
EL: Cuvintele mele nu pot explica aceasta intrebare . Nu imi trebuie motive . E CEEA CE SIMT !!!
De ce il/o “urasc”? :))
EA: Pentru ca e “uracila” si morocanila :)))
EL: :)) stie ea
Cum as defini cuplul nostru?
EA Tineri, frumosi si cu vise pe cale sa devina realitate:))
EL: Frumusica si bestia
Ce e important pentru NOI?
EA: Increderea (inca mai lucrez la asta :))
EL Ea este a mea ….eu sunt al ei …si impreuna suntem puternici
Ce ne place sa facem impreuna?
EA: Sa descoperim locuri noi, sa ne plimbam/calatorim , sa facem sport, sa gatim (sau macar incercam, ca nici unul nu stie sa gateasca) si sa bem vin seara 🙂
EL: Sa mancam dulciuri si inghetata ( Glumesc )
Ce ne place sa facem separat?
EA: Mie imi place sa citesc singura. si ne mai place sa avem serile noastre cu prietenele/ prietenii
EL: Nu raspund 🙂
Ce am descoperit IMPREUNA?
EA: Ca avem nevoie de timp si rabdare pentru a crea o relatie sanatoasa si frumoasa 🙂
EL: Multe localuri in Bucuresti :))   ( Glumesc iar ) Invatam in fiecare zi un cate un lucru nou care sa il putem face impreuna .
Este frumusica mea 🙂 si o ador!!!
  • Povestea  nr.3
tumblr_ls5gbtxXFJ1qa1bsdo1_500_large
Cand ne-am cunoscut?
EA: L-am cunsocut in anul 3 de facultate. L-am urmarit pe holurile facultatii, pana am facut cunostinta. Yuhuhu, acum deja 10 ani! Pare dintotdeauna.
EL: La un congres la facultate, acum 10 ani
De ce il/o iubesc?
EA: Il iubesc pentru ca exista, pentru ca este alaturi de mine no matter what
EL: Ma face sa cred ca pot realiza orice, ma face sa rad (voluntar sau involuntar), si ma pune pe un piedestal.
De ce il/o “urasc”? :))
EA: Cateodata este destul de incapatanat si nu face ‘fix’ cum vreau eu.
EL: Ca isi arunca hainele peste tot, uneori e delasatoare
Cum as defini cuplul nostru?
EA: Dinamic, deschis la nou, in continua descoperire si schimbare
EL: Fericire
Ce e important pentru NOI?
EASa radem impreuna si sa simtim ca ne putem baza unul pe altul
EL: Sa fim alaturi unul de altul la bine si la greu, sa fim prieteni
Ce ne place sa facem impreuna?
EA: Cel mai putin curatenie si mancare 🙂
EL: Sa calatorim, sa radem, sex, sa ne uitam la seriale de comedie
Ce ne place sa facem separat?
EA: Sa ma uit eu la filmele si seriale mele cu printese si vampire si personaje din poveste, a si mai nou un serial cu niste clone 🙂
EL: Parasutism, baschet, scrima, sex (glumesc 🙂 )
  • Povestea  nr.4
large97897
Cand ne-am cunoscut?
EA: Acum 4 ani si inima a inceput sa imi bata foarte repede cand ne-am cunoscut. A trecut ceva timp pana ne-am “intalnit” cu adevarat.

EL: La servici
De ce il/o iubesc?
EA: Pe langa chimia care ma face sa vibrez si sa ma simt acasa cand sunt cu el..Il iubesc pentru ca alaturi de el am descoperit un drum catre mine.
EL: Iubirea nu e ceva logic, doar simti. Simt ca e parte din viata mea. Ea este viata mea, familia mea, jumatatea mea. Si am simtit asta si in momentele dificile si simt chiar si atunci cand o urasc. 🙂
De ce il/o “urasc”? :))
EA: Ca nu face uneori lucrurile cum vreau eu 😀
EL: The fact that she is always letting the things unfinished. She can start something with the maximum enthusiasm but in the last 100 m she can abandon that thing. She should also be a bit more sure about herself, her potential
Cum as defini cuplul nostru?
EA: Jucaus, in cautare, dragalas, fericit
EL: Amuzant, explorator, cateodata lenes, iubiti
Ce e important pentru NOI?
EA: Sa stim cine suntem, sa ne bucuram de viata, comunicarea
EL: Familia, comunicarea, sinceritatea
Ce ne place sa facem impreuna?
EA: Totul. Imi place sa vorbesc. Mult. Lui nu prea mult. Mai mult asculta. Dar orice activitate e fun si cu el acolo.
EL: Sa calatorim, sa stam unul in bratele celuilalt, sa ne plimbam in natura
Ce ne place sa facem separat?
EA: Sa faca curatenie (nu suport cand vad ca sta o mie de ani) :)))))
EL: Sa socializez, sa ma plimb in supermarket si sa am timp sa ma uit pe fiecare coridor la fiecare oferta
Ce am descoperit IMPREUNA?
EA: O multime de lucruri despre noi care ne-ar fi fost mai dificil sa le aflam separat. Sa fim fericiti, relexati si sa luam lucrurile asa cum sunt fara sa alergam dupa scopuri marete si impliniri in viata. Cea mai mare implinire este noi doi fericiti si sa descoperim viata zi de zi. Am descoperit ca viata nu e ceea ce credeam. Am descoperit viata de fapt 🙂 Si pe noi o data cu ea.
EL: Pe noi insine
  • Povestea  nr.5
largefsdfdxfdsf
Cand ne-am cunoscut?
EA: Ne-am cunoscut in vara anului 2006 – a fost “love at first sight” J so daca unii nu cred in asa ceva sau li se pare exagerat tin sa-i contrazic. Oameni buni chiar EXISTA insa exista si exceptii
De ce il/o iubesc?
EA: Pentru ca este tot ceea ce eu nu sunt, ne completam unul pe celalalt. Romantic, responsabil,obiectiv,onest, devotat si perseverent.
De ce il/o “urasc”? :))
EA: Personalitatea colerica pe care o are sotul meu – evident sunt defecte de caracter ce ma duc la disperare …atat de autoritar uneori, insuportabil de incapatanat de cele mai multe ori. Este didcil  de trait alaturi de el, deoarece considera ca are intotdeauna dreptate si arareori accepta sa faca mici compromisuri care ii pot stirbi autoritatea, subconstientul sau ii dicteaza mai tot timpul ca actiunile pe care le intreprinde definesc perfectiunea , subconstientul ii dicteaza  asta permanent 🙂
Cum as defini cuplul nostru?
EA: Un cuplu fericit, armonios, nebun
Ce e important pentru NOI?
EA: Pentru mine – EL. Pentru el – EU. Pentru noi – FAMILIA ( 1st place )
Ce ne place sa facem impreuna?
EA: Sa calatorim . In rest tot ce inseamna viata de cuplu de la mancat, dansat , certat  samd
Ce ne place sa facem separat?
EA: Mancare 😀
Ce am descoperit IMPREUNA?
EA: Una din cele mai sublime actiuni pe care o poate realiza  fiinta umana  este “iubirea”,  precum Cristian Turcanu sustinea in cartea sa Arta de a trai J.Am invatat impreuna sa iubim fara a cere ceva in schimb, am invatat sa ne daruim total si sa uitam de noi insine, am invatat sa nu mai fim egoisti. Iubirea este o stare, nu se poate defini, nu se poate exprima in cuvinte, e un sentiment…. ce putini dintre noi au norocul sa-l descopere si sa-l ocroteasca.That’s all folks
  • Povestea  nr.6

large

Cand ne-am cunoscut?

EA: Acum 4 ani dar parca a trecut o vesnicie
De ce il/o iubesc?
EA: Pentru ca ma iubesc 🙂
De ce il/o “urasc”? :))
EA: Nu prea stiu ce sa raspund aici 😀
Cum as defini cuplul nostru?
EA: Liber, jucaus si explorator : )
Ce e important pentru NOI?
EA Relatia noastra, comunicarea dintre noi, respectul si nu in ultimul timp bucuria
Ce ne place sa facem impreuna?
EA: Sa calatorim cat mai mult in natura, cu cat mai salbatica cu atat mai bine. Si in rest cam totul : )
Ce ne place sa facem separat?
EA: Mai nimic
Ce am descoperit IMPREUNA?
EA: Sensul vietii 🙂
  • Povestea  nr.7
tumblr_ltac11Ad411r29t5yo1_500_large
Cand ne-am cunoscut?
EA: Acum mult timp, de fiecare data incercam sa ne dam seama de cat de mult timp, dupa cum spunea o foarte buna fosta prietena ca cica il placeam demult timp doar ca nu stiam. Eram colegi de generala, el a venit nou in scoala,mutat de parinti dint-o alta scoala,  dup ace chiulise in clasa a- VII-a ( a se preciza ca pe vremea noastra se pare ca erai foarte sanctionat de parinti) si fugise la billiard. Pana sa devenim noi si cuplu au mai trecut alti cativa ani de facultate.
EL: Ne-am cunoscut in 1997 cand am fost transferat la o alta scoala. Am fost colegi in clasa a 8-a si liceu.

Eram tipul cel nou, prospatura. Chiar daca ne-am cunoscut de atunci ne-au rebuit ceva ani sa ne apropiem.
De ce il/o iubesc?
EA: Nu stiu cum se face dar la fiecare revedere inca mai simt cate un fluturas in stomac, au si plecarile astea de marinar(dupa cum il alint mai nou)farmecul lor. Cred ca pentru ca stiu ca tot timpul o sa ma pot baza pe el.
EL: Pentru ca ma completeaza si in acelasi timp ma provoaca neincetat. Sunt putine zilele in care sa nu avem opinii diferite.

Asta imi da  motive sa merg mai departe dar si ma tine tot timpul conectat.
As putea sa ma hazardez sa spun ca nu avem o rutina, in sensul clasic al expresiei…
De ce il/o “urasc”? :))
EA: Pentru ca tot timpul se lauda ca treburile barbatesti le va face el la un moment dat sic a nu trebuie  sa-I reamintesc acest lucru la fiecare 6 luni
EL: Din aceleasi motive pentru care o iubesc. Punct!
Cum as defini cuplul nostru?
EA: Eu colerica el cica echilibrat,  mai bine spus 2 lei intr-o arena incearca sa castice primul loc pe podium – oricare ar fi el
EL: Imatur, extrem. Ca  metafora cred ca suntem ca o vioara si o toba. Avem nevoie de o multime de alte instrumente ca sa facem o orchestra de muzica simfonica.

Nu vom putea sa facem vreodata o melodie conventionala.
Ce e important pentru NOI?
EA: Cel mai important este baietelul si foarte in curand fratiorul sau surioara
EL: In momentul asta, pentru noi: copilul, casa. Separat sunt o multime de alte lucruri.
Ce ne place sa facem impreuna?
EA: Se pare sa bricolam, ne-am descoperit o mare pasiune in a mobila si accesoriza apartamentul si se pare ca ne-am indragostit de bormasina si rame foto, nu stiu ce o sa facem cand il vom finalize, probabil ne vom muta 🙂
EL: Socializarea, deciziile, sexul (sper 🙂 )
Ce ne place sa facem separat?
EA: Barfogrupul meu de fete rules!!perfect pentru deconectare
EL: Mie: sa merg la shaorma, la biliard, boy night outs, munca.. sincer nu cred ca mai sunt prea multe activitati pe care sa nu le facem in cuplu.
Ce am descoperit IMPREUNA?
EA: Ca putem sa avem cel mai minunat baietel si ca , chiar daca devii marinar calator acasa este the real life.
EL: Cred ca rabdarea in primul rand 🙂

Mai serios acum: cred ca am descoperit ca puteam sa imbatranim impreuna.
  • Povestea  nr.8
tumblr_l9pe2aM3pJ1qa48t8o1_500_large
Cand ne-am cunoscut?
EA: Acum aproape 9 ani
De ce il/o iubesc?
EA: Pentru ca ma iubeste asa cum sunt, pentru ca are incredere in mine, pentru ca ma vede frumoasa cand eu ma vad simpla, pentru ca se trezestea noaptea ca sa ma ia in brate, pentru ca dimineata mai intai ma saruta si apoi se spala pe dinti, si lista ar putea sa continueeee….
De ce il/o “urasc”? :))
EA: Pentru ca el ma vede intr-un mod atat de frumos cum eu nu as putea sa ma vad niciodata
Cum as defini cuplul nostru?
EA: Ca doua fete ale unei monede
Ce e important pentru NOI?
EA: Sa avem putere sa mergem inainte orice ar fi…mereu impreuna…chiar daca poate suna cliseistic
Ce ne place sa facem impreuna?
EA: De toatereee, sa stam in hamac, sa radem pana dimineata, sa mai descoperim impreuna o reteta, sa descoperim o noua piata, noi condimente, noi gusturi, noi senzatii…
Ce ne place sa facem separat?
EA: El iubeste sportul, eu iubesc sa gatesc
Ce am descoperit IMPREUNA?
EA: Ca poti sa ai intr-adevar pe cineva langa tine cu care sa vorbesti, in care sa ai incredere, cu care sa construiesti, cu care sa razi, cu care sa te iubesti si sa lubesti lumea de langa tine
  • Povestea  nr.9
4_large
Cand ne-am cunoscut?

EA: Ne-am cunoscut in al-2-lea an de facultate, in camin, el era coleg de camera cu un coleg de-al meu de grupa si ochii aceia negri ai lui au iesit repede in evidenta, nu mai spun de simtul umorului.
EL: Balul bobocilor de la comert in toamna lui 2005.
De ce il/o iubesc?
EA: Pentru tot ceea ce sunt acum , am crescut impreuna, impreuna ne-am format, mare parte din ceea ce sunt acum ii datorez lui. Am trecut impreuna prin emotiile examenelor, apoi prin interviurile pentru primul job, gasirea chiriei (si nu numai a unei chirii, cred ca ne-am mutat de cel putin 4), ambitiile de a ne afirma la job, am stat departe unul de altul ~ 2 ani traind in tari diferite si atunci cred ca au fost momentele cand mi-am dat seama ce mult il iubesc si ce gol mare e in mine fara prezenta lui. Il iubesc pentru ca ma face sa zambesc, sa uit de orice cand suntem impreuna, pentru grija cu care incearca sa evite orice neajuns, pentru ca se lumineaza tot cand vin acasa si ma vede, pentru profunzimea si tandretea cu care ma tine in brate , pentru modul in care ma linistesc cand ma ia sub aripa lui, pentru modul in care improvizeaza, pentru grija care o poarta pt cei dragi, pentru stilul de viata pe care il traieste, pentru ca este activ, pentru faptul ca avem multe hobbyu-uri care le practicam , pentru ca iubeste natura, pentru ca e destept si e mica mea enciclopedie si gps, pentru ca e descurcaret, pentru tot ceea ce este el . ma madresc cu el.
EL: Are un suflet foarte frumos
De ce il/o “urasc”? :))
EA: Pentru ca se supara cand nu ma ridic la nivelul asteptarilor si cand nu ma descurc singura. Pentru ca uneori ne certam din nimicuri, pentru ca nu spala vasele si nu gateste la fel de des pe cat mi-as dori eu. Ahh si nu ii plac batranii si copii la fel de mult cat imi plac mie si ma tachineaza cand am o slabiciune pt ei. Pentru ca uneori e mai dur cu cei din jur decat as fi eu…si cam atat in mare.
EL: Putin aeriana
Cum as defini cuplul nostru?
EA: Liber, voios, activ, zglobiu, profund, imprevizibil, indragostit de natura, sportiv
EL: Suntem cuplul ideal cat timp suntem pe aceeasi lungime de unda
Ce e important pentru NOI?
EA: Sa ne avem unul pe altul, sa nu renuntam la stilul nostru de viata, sa incercam sa avem timp pt hobby-urile noastre, sa ne facem viata mai usoara , sa avem grija de sanatate si de familiile noastre.
EL: Sanatate si liniste
Ce ne place sa facem impreuna?
EA: Cam tot 🙂 . Sa exploram, sa ne ratacim fie pe stradute, fie pe munti; sa ne incercam limitele, sa facem sport outdoor, sa mergem cu cortul, sa calatorim, sa bem ceva impreuna, sa ne tachinam, sa gatim, sa luam decizii, sa ne visam viata departe, sa petrecem timp cu prietenii, sa descoperim locuri/localuri/ oameni faine, sa ne bucuram de lucruri marunte, sa facem ceva cu propriile maini , sa ne facem idei de afaceri, sa ascultam muzica/ concerte si mai nou sa dansam tango
EL: Sport, travel, hangout, cooking
Ce ne place sa facem separat?
EA: Sa merg la targuri de handmade, sa fac decoratiuni, shopping.  El: sa mearga cu bicicleta in forta, sa repare chestii la bicicleta, sa repare orice in casa, sa se joaca la calculator
EL: E greu sa stam separat.
Ce am descoperit IMPREUNA?
EA: Ca suntem de acceasi parte a jocului si nu adversari, ca suntem diferiti si nu putem gandi la fel tot timpul, ca daca nu avem grija de sanatate si nu ramanem activi ne “hodorogim”. Am descoperit sentimentul acela de bucurie cand ai cu cine sa imparti, cand te consulti cu cineva inainte de a lua o decizie, am descoperit ca venim cu drag acasa cand celalalt umple cu prezenta locsorul;  ca ne plac lucrurile facute de noi; ca nu putem sta unul fara altul, placerea pentru biciclit si kite-bording.
Nu mi-am dat seama ce greu e de pus in cuvinte ce simti pentru cineva pana am inceput sa raspund la intrebari… se formeaza un tot unitar intr-un cuplu ce nu prea poate fi segmentat :).
EL: Totul din facultate si pina acum
  • The end…
At last, I let you with one of my favorite movies when comes to love.
Poate iti place si:
Leave a Reply

